Helgen snart slut...

Nu så är de exakt 45 min kvar av söndag o sen så övergår den i måndag o en ny vecka har börjat med allt vad de innebär....För mig så innebär de jobb mån-fre med lite olika aktiviteter inplanerade nästan varje dag....Eller när jag tänker efter så har jag faktiskt ngt inplanerat varje dag efter jobbet denna veckan....Lär väl va heldöd på fred då helgen kommer men veckan kommer ju att gå fort iaf o det är ju en stor fördel....O helgen ska jag ju bara va ledig o börja tvätta inför sthlms resan för jag lär nog inte hinna tvätta så mkt under veckan kan jag tro....O om jag börjar o småpacka redan till helgen så borde jag få med mig allt som ska med hopas jag....De enda jag verkligen får packa sist är väl necessären o allt som ska ner i den....Annars om man glömmer ngt så finns de ju affärer i sthlm oxå har jag för mig....=)

Nu blir de sängen för min del för nu är håret plattat o tvätten hängd så allt som jag skulle göra har jag gjort.....Så då innebär ju det att jag kan sova med gott samvete inatt oxå.....

*puss o kram*



Takida - Burning inside

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0