Hemma igen....

Nu så har jag haft min första alldeles egna ljusvisning o jag tycker att det gick ganska så bra iaf men jag glömde lite o fick ta det i efterhand, men annars så gick de bra....O jag kom upp i den summa jag saknade för startväskan oxå så nu e den min o jag kan börja jobba på riktigt för min egna skull, det känns jättebra....O även fastän de gick bra så blev jag helt tom i skallen då jag packade ihop sakerna igen kände jag så man märker att de räcker med några timmar....

Resten av kvällen ska tillbringas i soffan tror jag lär väl kunna hoppas på att komma i säng i tid ikväll eftersom jag faktiskt tog mig upp ur sängen strax före 10:00 imorse....Men man ska väl inte vara alltför säker på de heller utan de får väl bli som de blir.....Men de skulle ju va skönt o komma i säng oxå i tid en söndag kväll för de är inte alltför ofta som jag gör de....O som de verkar just nu så har jag sett filmerna som dom visar på tv ikväll o då finns de ju inte så mkt o göra som de verkar....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0