Hhhhmmm...

Behöver jag ens säga att det fortfarande snöar ute =(.....Vart ute med vovvarna för en stund sen o nu så har dom nog slutat o ploga för idag verkar de som för nu börjar de bli lite väl mkt snö på gångvägarna.....Försökte gå så mkt som möjligt ute på vägen men till o med där så e de svårt o ta sig fram då bilar kör fast o har dåliga vinterdäck så dom blir ståendes i backarna.....Blir ju lite nervös då jag sj ska ut o köra om en stund men jag ska ju inte så långt så förhoppningsvis så går de bra o jag kommer fram.....Äsch nu så e de löst iaf tur att man har en sån snäll pappa, självklart så kommer han o hämtar mig o min väska sen.....De e så himla skönt att ha föräldrar som alltid ställer upp i alla väder o än vad de gäller så finns dom där.....

Nu borde jag verkligen hoppa in i duschen men de tar emot för jag tycker att de är så himla tråkigt o duscha....Men med lite musik så brukar de va lite roligare iaf....Sen om mina grannar tycker att det är så himla roligt o lyssna till min stämma då jag sjunger ut i duschen de kan säkert diskuteras....Men som allt annat så bjuder väl jag på de o än så länge så har jag ju inte fått några klagomål.....Sen så finns de alltid vissa låtar som är roligare o sjuga i duschen o det är dom låtarna som gör att man får ta i lite extra....Vilket innebär att de kanske låter riktigt hemskt oxå....=)



Alice Deejay - Will I ever

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: A -*

Hahah okej jaajag vill verkligen ha sån men är bara 16 så har inte tid eller pengar :O Riktigt synd för dom är riktigt söta :P nej ååh gud va gulligt:D

2009-02-08 @ 16:14:21
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0