Hur mkt finns de...

Ja precis hur mkt snö finns de där uppe som ska dala ner mot marken undrar jag.....Nu har de snöat oavbrutet i 2 dygn här hos mig o jag börjar bli ganska så less på de kan jag meddela....Jag tyckte redan innan att vi hade fått nog med snö men de va visst ngn där uppe som inte alls tyckte de....Mio blev visserligen jätteglad över att de kommit mer snö för han verkligen älskar allt detta.....Jag o Rasmus är väl lite mindre glada över att de fortsätter o snöa hela tiden.....Jag vill ju liksom att de ska försvinna ngn gång oxå o om de fortsätter o snöa såhär mkt så får vi väl ha snön kvar till midsommar....



Mio som älskar allt det vita....



Rasmus e inte lika glad...

            


De syns lite om hur pass mkt snö det är iaf....

   

Ja nu så ska jag bara sitta o förbanna snön som faller o sen vänta för de skulle visst snöa ända tills imorgon om man ska lita på SMHI o dom ska ju kunna sin sak sägs de.....De man kan va glad över är ju att här uppe så blir det aldrig ngt kaos bara för att de kommer en massa snö utan här så kan dom ju sin sak då de gäller att ploga iaf o de får man vara riktigt glad för....Annars så vette tusan hur de skulle gå på promenaderna eftersom mina vovvar har lite korta ben....

Ha en fortsatt trevlig dag.....I'll be back....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: A -*

Gud va söt:D är det en bichon :D?

2009-02-08 @ 15:38:54
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A -*

ÅÅÅÅA dom är så söta älskar sånna blir helt till ig när jag ser sån :D:D:D:D vill ha en egen liten sån fast flicka :P:D

2009-02-08 @ 15:48:25
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj vad mkt snö! Aldrig är man nöjd va?! ;-) Här är det regnigt och plusgrader och isgata överallt... Detta år har för oss nog varit det sämsta hittills vad det gäller snö. Trist.

2009-02-08 @ 18:27:57
URL: http://utanspaningingenaning.blogg.se/
Postat av: Maria

Åhh det som är såå mysigt med mycket snö...mig gör det inget att det snöar och är kallt men jag är ju lite udda också.

Vi får väl se om vi är insnöade imorgonbitti ;)fast mig gör det inte så mycket för vi måste ju vara hemma iaf :(

2009-02-08 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0