Ingen ork....

Blir ett väldigt kort blogginlägg idag för jag har inte haft ngn toppen dag direkt......Kom på jobbet o allt började bra med frukost o planering men sen då vi skulle äta lunch så fick jag inte ner en tugga.....Mådde fruktansvärt illa o kallsvettades hela tiden o hade ingen aptit alls utan fick bara ner en liten morot.....Just nu så är de lite bättre men inte helt hoppas bara att jag är bättre imorgon så jag kan ta mig iväg på jobbet.....Finns inte tillfälle för mig o va hemma imorgon heller då de redan e andra som e sjuka på jobbet.....Så då får jag kämpa på så gott de går iaf ......Jag hoppas bara att det är vanligt hederligt illamående så det inte är sånt illamående som jag hade för några år sedan, den tiden som jag rasade i vikt pga att jag inte åt ngt alls nästan under ett halvårs tid....Har dock fått i mig två varma mackor hos mamma o pappa förut idag men de e i princip allt oxå sen frukosten kl 8:00....O det är inte så lätt o äta då man mår konstant illa o tror att allt ska komma upp igen så fort man svalt de.....Får försöka o kämpa i mig mat imorgon om jag mår lika illa då o inte låta tankarna ta över för mkt.....

Nu blir de sista minuterna på PB o sen så väntar vovvarnas sista runda o min sköna säng på mig.....

Natti natti....

*puss o kram*

                
             

Takida - Burning inside

Skriv något till mig
Postat av: Anna

Åh stackars dig. Hoppas du kommer ur det där illamåendet och kan äta igen! Hur mås det idag? Stora kramen

2009-02-03 @ 14:17:59
URL: http://utanspaningingenaning.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackars dej, jag hoppas att det löser sej och att det "bara" är vanligt illamående. Puss

2009-02-03 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0