Inspelning...

Wwwwiiiihhhhoooo.....Nu så har Cinderella släppt på flera datum då dom ska spela in för Färjan som går på kanal 5.....Självklart så är ett av datumen då vi ska åka o jag ser så mkt fram emot att försöka få mina 15 minutes in fame....=)
Emma o Åsa e väl inte lika lyriska som mig utan dom gör just nu upp planer för hur dom bäst ska kunna gömma sig för alla kameramän o dylikt....Jag ser de mest som e kul grej o skulle jag lyckas med o fastna på bild så får jag väl bjuda på de då, man lever ju bara en gång sägs de....



*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Visst lever man bara en gång men jag avstår gärna ändå. Full plus tv-inspelning, nej tack.

2009-02-20 @ 23:17:59
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Marlen

GRYMT!!!! haha, jag sa förut till Åsa att jag hoppades på att de skulle spela in nya avsnitt när ni skulle åka!!! HAHA! Pyss o kram

2009-02-20 @ 23:35:32
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0