Jag e glad...

Har varit en väldigt bra dag idag men glada barn o alltid samma trevliga personal på min avdelning.....Haft vikarie denna veckan för en av mina kollegor men han som e hos oss e väldigt bra o de funkar toppen.....Har även trotsat kylan idag oxå o tillbringat ngn timme utomhus vilket va väldigt skönt, man behöver luft då man jobbar hela dagarna annars blir man tokig på eftermiddagen om man inte hunnit ut ngt.....

Idag så fick jag e glatt besked vilket innebär att jag ska köpa en ny SOFFA =).....Är jätteglad för de o de ska bli så himla skönt o få köpa en ny då jag inte vart riktigt nöjd med denna ett tag.....Har hittat min drömsoffa o ska fota den då den väl kommer hem till mig så att alla får ta del av den....Kan säga så mkt som så att den är grå till färgen o är stor o mysig att sitta i....Även fast jag bor sj så är en stor soffa ett måste särskilt eftersom jag har vänner o bekanta över på besök ibland o då vill man ju att dom ska ha ngnstans o sitta oxå....Ska in imorgon o beställa den så att jag så fort som möjligt kan få hem den till mitt lilla boende....

Nu blir de lite tv en stund o sen sussa sängen för klockan ringer tidigt imorgon o jag har bestämt att jag ska ner i sängen i tid ikväll o inte sitta här o uggla alldeles för länge....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0