Jessica Simpson...

Okej jag har funderat fram o tillbaka om jag ska skriva detta inlägg men nu så måste jag göra de för jag blir så ledsen då folk är så dumma mot andra som pendlar lite i vikt....Kanske att detta berör mig extra mkt då jag sj har problem med vikten o kämpar ju nu för att gå ner, eller jag har väl egentligen inte problem men trivs inte med den vikten jag har nu...Mitt inlägg som jag nu ska skriva kommer alltså att handla om Jessica Simpson o den vikthysterin som kretsar runt henne just nu....

Dom som startat alla elaka rykten om henne är såklart tidningarna o pressen som just nu inte kan sluta skriva om hennes viktökning, det har till o med gått så långt så hon kollas för Jumbo Jessica....Om hon nu kallas för Jumbo vad ska då jag kallas för enorm, ofantlig eller gigantisk....För jag är ju faktiskt större än henne o skulle mer än gärna ha en sån kropp som hon har just nu....Hon har en väldigt fin kropp med lite former som sitter precis på dom rätta ställena....Jag har väl aldrig vart ngt större fan av Jessica Simpson men kan villigt erkänna att jag kollade på hennes såpa där hon och exmaken Nick Lachey (tror han heter så) var huvudpersonerna....Va ju iaf lite småskoj o kolla på de tyckte jag....

I vilket fall som helst så är de ju ingen annan än Jessica Simpsons beslut om hur hon vill se ut o om hon nu mår bra av att gå upp ngt kilo så kan väl hon få göra de....O kändisar är ju verkligen utsatta då de gäller deras vikt, antigen så väger dom alldeles för mkt eller så väger dom för lite....O tidningsreportrarna blir ju praktiskt taget äcklade då en kändis sätter i sig en Bic Mc o co.....O äter dom sen bara en liten sallad med vatten till så är de oxå fel för då svälter dom sig istället....Kan verkligen förstå att alla unga flickor runt om i världen inte alls vet vilket ben dom ska stå på då de gäller vikt o vad dom ska äta....Det är så himla sorgligt att det finns så många unga flickor som svälter sig sj bara för att kunna uppnå size 0...En storlek som inte ens borde få finnas tycker jag det är inte bra för ngn alls att vara så pass liten o tunn så att man kommer i dom kläderna....O om en storlek heter 0 så borde ju även de betyda att den inte borde få finnas....

Jag kan ärligt erkänna att jag drar just nu storlek 42/44 o de kanske inte räknas som så himla stort heller....Strävar dock efter att komma ner iaf en storlek o sen så räcker de för mig o jag kan känna mig nöjd.....Minns den sommaren för snart 3 år sen då jag vägde mindre o kände mig nöjd o glad över hur jag såg ut....Kruxet va ju bara att vägen dit inte va så himla rolig så jag va inte fullt så glad iaf....Att svälta sig sj pga att man mår så illa då man äter är inte alls rätt väg till att gå ner i vikt men just då så såg jag de inte så....Just då så var jag bara så glad över att kilona rasade av mig o jag kunde känna mig så mkt lättare i kroppen.....Dom kilona som jag tappade då har jag nu fått tillbaka men jag har även tappat endel av dom igen o nu på ett mera sunt sätt som gör att jag mår bra.....O de känns så mkt roligare nu då man ställer sig på vågen o ser att kilona försvinner av min kropp o dom verkar inte komma tillbaka heller....

Ja vette tusan om detta inlägget blev struligt nu men jag tror att jag fick fram de jag ville säga iaf.....O i vilket fall som helst så tycker jag att Jessica Simpson är vacker så som hon ser ut nu....



Vackra Jessica....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0