Kall kväll...

Uscha så himla kallt de va ute nu då jag rastade vovvarna för sista gången, har ju duschat nu ikväll o satt i morgonrocken o tänkte att då drar jag på mig fleecejackan o sen täckbyxorna o går ut.....Men attans så kallt de va innanför täckbyxorna, stod jag still o väntade på vovvarna o sen skulle gå igen så fick man typ gå så inte benen rärde tyget för då fick man ju frostskador....Det är -21 grader ute så det var sista gången jag gick ut i bara täckbyxorna iaf.....Nu sitter jag inne i soffan med ett täcke iaf o kollar på Beck, jag tycker väldigt mkt om svenska polisserier o har sett några Beck på bio oxå faktiskt....Den senaste Beck filmen jag såg på bio bjöd jag med pappa på för han tycker oxå om dom lika mkt som mig så då va jag minsann lite snäll tyckte jag....

Skulle ju ha duschat hundarna idag oxå men de blev inte av utan jag ska ta de imorgon e tanken, jag ska oxå klippa ner dom lite hade jag tänkt så de blir väl till o använda täcke sen då om de fortsätter o va kallt....Jag vet ju om att dom blir så glada då dom får kortare päls oxå till o med Rasmus blir som ung på nytt då faktiskt o får sina små race i lägenheten....Så det blir ju morgondagens projekt som jag verkligen ska ta mig igenom....

Nu stänger jag ner för ikväll o återkommer imorgon.....

Natti natti o sov gott....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Anna

Minus 21... Nämen vad skönt! Tur att du har varma skor. Det behöver man inte här direkt. Jag har jämtlandslängtan ska du veta. Skogslängtan. Bor ju i skogen, men det är inte samma sak iaf! =/

2009-02-02 @ 13:30:04
URL: http://utanspaningingenaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0