Lite halsont...

Har för tillfället lite ont i halsen o kroppen känns inte riktigt så som den ska så jag hoppas verkligen att den är som den ska imorgon efter en god natts sömn....Kan vara så att det helt enkelt är sömn som jag behöver just nu....Skulle utan några som helst problem krypa ner under täcket nu oxå men då det är fredag kväll så vill man ju va vaken lite längre än på veckorna iaf så jag ska försöka hålla ut en liten stund till iaf....

Har haft en riktigt bra dag iaf o den har vart ganska så lugn....Verkar dock som förkylningar har tagit ett grepp om barnen på min avdelning o idag så ringde jag hem en liten tjej med 38,4 i feber....Kan ju va mkt därför som man är lite småkrasslig sj o inte känner sig på topp...För den mängden baciller som man har runt i kring sig är ju inte o leka med om man inte har ett bra immunförsvar....Mitt immunförsvar brukar vara ganska så bra men nu så verkar de som om att ngt bitit sig fast iaf men hellre att det kommer nu än till nästa helg då jag ska iväg o roa mig till havs....

Återkommer lite senare.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0