Liten paus...

Har en liten paus i hundjobbet just nu så jag får i mig ngt att äta så jag inte svimmar av hunger då jag håller på...För kruxet e ju att ingen kommer o sakna mig förrens imorgon bitti skulle jag tro så då är de bättre om jag äter nu så jag håller mig på fötterna...Rasmus dusch, föning o klippning gick smärtfritt o han blev så söt så....Är så skönt då man avklarat en hund o bara har en kvar o sen så blir jag ju så himla nöjd då jag avklarat båda två o dom är vita o fina i ngn vecka iaf.....

O eftersom jag hade tänkt o hinna med o komma upp i 100 inlägg idag så va jag ju så illa tvungen o skriva detta nu så jag så sakteliga kan närma mig målet....Vette tusan hur jag ska fira detta bara men man borde ju slå på stort o kanske ha en stor 100-inläggs fest....=)
Fast de blir nog en ganska så ensammen fest för jag tror inte att jag hinner få ihop så pass många som kan komma till mig med så kort varsel....Så jag får nog fira lite mer stillsamt istället o gosa med nyduschade hundar i soffan....Nu ska jag rota fram Mio från sitt gömställe under soffan o duscha honom oxå så jag kan vila resten av kvällen....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0