Lördag...

Äntligen så var de dags för sovmorgon igen o den utnyttjade jag till fullo, vaknade första gången vid 8 men det är alldeles för tidigt o kliva upp då en lördag tycker jag.....Så jag somnade om o klockan hann bli strax före 12 då jag vaknade men även fast jag sov riktigt länge så slapp jag huvudvärken som brukar komma med på köpet då....Så jag var nog i stort behov av att sova antar jag.....

Fick igår kväll ett telefonsamtal som jag inte riktigt hade räknat med tror jag men ibland så är de lite skönt att få ett sånt samtal oxå för de gick ju upp för den personen att han agerat fel den tiden då vi träffades....Då vet ju jag iaf att jag inte tolkade hans signaler helt fel men att det inte blev riktigt som jag ville iaf.....Men idag så mår jag bra iaf av de som hände då men de tog ett tag innan jag kunde släppa de o gå vidare...Så då han ringde igår så kändes de inte alls konstigt att prata med honom iaf....Han frågade om han fick ringa ngt mer o de sa jag ja till för att nu är jag så säker på mig sj o vet att hans fälla trillar jag inte ner i igen.....Han har liksom fått sin chans o den kastade han bort så de finns liksom inte så mkt mer att prata om på just de området.....

Idag så ska jag åka in o hälsa på en kompis o hennes lilla familj så de känns skoj....Pratade med varann i veckan o då tyckte hon att jag skulle göra ett litet besök o det är klart att jag gör de....De va ju så länge sen som vi satt ner o surrade så de ska bli trevligt....Ska även försöka hinna med o besöka en annan kompis imorgon så jag hoppas att jag lyckas med det för just nu e jag lite less på att sitta hemma om helgerna så jag måste ut o röra på mig lite....

Nu ska jag göra mig färdig så jag kommer iväg.....Återkommer sen ikväll.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0