Lördag eftermiddag...

Dagen har varit helt okej o jag har hunnit städa endel men inte allt men de jag gjorde var nödvändigt så då kändes de jättebra att jag fick de gjort iaf....Spelade oxå lite vacker musik för mina grannar men skrålade inte på så pass mkt som dom gjorde igår så jag tror inte att dom blev så störda iaf....=)
Gick en liten runda med vovvarna förut oxå i solen men de blåste tyvärr lite grann o jag gillar inte alls att vara ute o vandra i blåsten....Men de är ju alltid skönt med lite friskt luft då man pysslat på inne en stund....

Snart så är jag uppe i 100 inlägg på min lilla blogg o de känns som om att jag kommit igång riktigt bra med den....O det är ju en del som är inne o läser här iaf så de verkar som om att intresset finns....Men eftersom jag i första hand skriver för min egen del så spelar antalet läsare inte så stor roll....Jag har kanske inte riktigt blottat mig så mkt i denna bloggen som jag kunde göra på nogg.se men de känns som om att jag snart kommer att kunna göra de oxå....Kommer ju självklart inte att öppna mig fullt ut men lite mer än vad jag gjort innan kanske....Just nu så ser mitt liv ganska så ljust ut o jag är riktigt glad om dagarna....Ibland så känns de nästan som om att det är en dröm de jag går igenom just nu så om de nu e de så ber jag om att få vakna upp nu så jag vet hur de ska va....Om de inte är en dröm så är jag just nu påväg att riktigt klättra uppåt här i livet o saker o ting börjar att reda ut sig.....Känner att jag oxå nu kan släppa in ngn på mitt liv ngn som faktiskt får mig att må bra o de känns så himla bra....Men jag går varsamt fram o tänker inte rusa framåt som jag kan ha gjort förut....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0