Lördag...

Aaaahhh så himla skönt o inte vara bakis idag kan jag meddela.....Men jag e så himla trött för de har ju snöat här i över ett dygn nu o då va dom ju så illa tvugna o va ute o ploga mitt inatten istället.....Så jag vaknade vid 3:00 av att de kördes traktor fram o tillbaka utanför mig.....Så början av dagen har tillbringats i soffan i morgonrocken o jag har ännu inte fått på mig ngt annat i klädväg, måste väl snart ta tag i de eftersom jag ska iväg på affären o handla oxå sen....Måste ha lite småsaker o sen ngt gott till kvällens melodifestival....Jag gillar verkligen att de drar igång nu så man får avgöra om låtarna verkligen är så bra som alla lovar....Sen så kanske de är lite väl många deltävlingar men de gör inte mig ngt iaf...

Kvällen igår va så himla trevlig o lättsam precis vad man behövde just nu.....Åkte in mot Oleary's vid 17 tiden o hämtade upp mina kollegor, snälla pappa skjutsade in oss o där mötte vi upp den sista.....Vi blev ju bara 4 st men vi hade så himla trevligt så de gjorde absolut inget att fler inte kunde följa med....Åt så himla god mat o de blev såklart kyckling, det är nog de jag allra helst äter de ggr jag äter ute....Sen så hanns de med endel gott dricka oxå blev väl lite för dyrt med tanke på att det är mkt kvar av månaden men de fick bli så....O jag kommer att klara av månaden utan några problem iaf för jag e duktig på att klara mig på små medel då jag måste.....B-M åkte hem först o jag, A o AS fortsatte kvällen ett tag till, AS fick åka hem o ta hand o sin lillasyster efter ett tag o då satt jag o A kvar en stund till innan vi bestämde oss för att gå mot bussen....Klockan va då 22:40 ca o våran buss hade gått 22:30 o vi orkade inte vänta på nästa....Men A ringde sin man som hade vart o spelat hockey o just skulle passera oss så vi fick åka bil istället vilket va väldigt uppskattat.....Kvällen blev alldeles lagomt sen o eftersom vi började vid 17:30 så va e skönt o komma hem vid 23:30 faktiskt.....O själva krogen har man ju vuxit ifrån känns de som, men vi ska planera in en riktig krogrunda ngn gång i slutet av mars så då får man ju ngt mer att se fram emot.....

Nu ska jag slappa lite till innan jag klär mig o går på affären.....Hör av mig mer sen.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0