Magen...

Idag så har inte min mage vart ngt snäll alls mot mig =(....Jag lider av stressmage i omgångar o nu så e de dags igen som de verkar....Vare sig jag vill eller inte så får jag dras med detta ngn gång varje år o de resulterar i att jag får väldigt ont i magen o särskilt då jag ätit.....Men just nu så gör de ont hela tiden o de bubblar o har sig så man skulle kunna tro att det bor ngn där inne som håller på o möblerar om just nu.....Får hoppas de har lugnat ner sig till imorgon iaf så jag klarar av jobbdagen o jag hoppas verkligen inte att de går så långt som de ibland gör.....Går de för långt så innebär de kräkningar o sånt för mig oxå, men nu ska vi inte ta ut ngt i förskott....Kände väl nästan på mig redan i söndags att ngt sånt här skulle kunna komma denna veckan då jag har så mkt annat än jobbet inplanerat.....Jag är verkligen i stort behov av ngn lugn hemma kväll under veckan så jag hinner ta igen mig lite oxå....Men detta får vänta till helgen då jag ska sooooova länge både lörd o sönd....Men sen på lörd kväll ska jag till Maria o umgås med henne o äta ngn god mat....O på söndag ska jag ut till Malin o umgås lite med henne, måste ju passa på då hon inte behöver sitta med böckerna i näsan....Ska till hennes sons stora förtjusning oxå ta med mig vovvarna o de lär säkert dom oxå uppskatta....

Nej nu så vill inte min mage sitta här längre utan den vill krypa ner i sängen o sova....Mina underbara föräldrar har vovvarna inatt så jag kunde åka direkt hem hit efter ljusvisningen o så kan jag gå direkt ner på jobbet imorgon....Innebär ju att jag kan ligga i sängen 15 min extra iaf....O med ett stundande kvällsmöte imorgon mellan 16:30-20 så ska de bli riktigt skönt....

Natti natti o sov gott.....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Men du, jag hoppas inte hon sitter med böckerna alltför mycket i näsan, kan göra ont i näsan om man klämmer in så mycket där. Hihi. Puss

2009-02-25 @ 23:24:43
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Krya på magen!

2009-02-26 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0