Magsjuka....

Ja än så länge så har inte jag drabbats av de men den går som en löpeld genom alla avdelningarna på mitt jobb.....Till frukost så kräktes en liten tvååring på min avdelning som tur va så hade jag iaf ätit färdigt men har dock gått o mått lite smått illa hela dagen....O nu så ringde en kollega o sa att en annan kollega är hemma imorgon med magsjuka hon oxå...Så de verkar bara gå runt o runt hela tiden o jag hoppas o ber till högre makter att jag ska slippa den....För är de ngt jag inte alls vill ha så är de magsjuka, kan dras med nästan vad som helst bara jag slipper magsjukan....Ska senare ikväll iväg på föreläsning om matematik men de känns ju sådär skoj då man mår lite halvilla....Men det är väl bara att åka dit o hoppas på de bästa.....

Jag hann ju inte med 100 inlägg igår som jag hade tänkt....Hamnade i telefonen o där satt jag mer än gärna eftersom sällskapet va så himla trevligt.....Så jag gick ut med hundarna då vi surrat klart o sen så kröp jag ner i sängen med ett leende på läpparna o somnade gott....O ändå fastän jag inte fick så våldsamt mkt med sömn så vaknade jag upp pigg o tryckte bara på snozze en gång o sen klev jag upp.....Men jag kan faktiskt erkänna att det var väldigt skönt att ha gott om tid på sig på morgonen o kunna pyssla på utan o stressa....

Nu ska jag försöka få i mig ngt i magen så jag orkar med föreläsningen.....

*puss o kram*

 

Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Håll dig frisk! Jag tycker ja hör om magsjuka/vinterkräksjuka överallt! JAAA:) Ring mig, det vill jag:D kramar

2009-02-16 @ 22:44:49
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0