Melodifestivalen...

Sitter nu i soffan o tittar på deltävling nummer 3 just nu så är vi framme vid låt nummer 2 o ingen har tilltalat mig än iaf....Men jag har lite större förhoppningar på de som kommer lite längre fram ikväll....BWO ska ju vara med ikväll o jag har dom föregående ggr varit lite besviken på deras låtar för det har inte låtit som dom riktigt.....Så ikväll hoppas jag att de verkligen hörs att det är BWO som står på scenen....

Sitter med Åsa o Emma o har egen betygskala oxå vi har en liten dejt via msn o det är så himla trevligt så.....Msn är ett väldigt bra påfund må jag säga man behöver inte känna sig så himla ensammen då man har en dator o msn.....Men visst kan jag erkänna att ett telefon samtal är lite trevligare iaf, för o höra rösten på en annan människa är ju inte helt fel....

Nu ska jag återgå till tv:n.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0