Men hallå....

Dumma melodifestivalen säger jag bara.....Jag som hade laddat enormt för BWO:s låt ikväll o verkligen vill att den skulle va bra....Men den va ju inte ens ett litet uns bra utan den va bara dålig....Jättedålig till o med så nu e jag glad att dom inte tog sig till Globen faktiskt....Är glad för Mollys skull att hon slog dom o gick vidare istället för den låten va ju riktigt bra iaf....Jag hade hoppats på att BWO körde en upptempo låt så man verkligen kunde känna igen sig men så kör dom en ballad typ o de blir bara pannkaka av allt tyckte jag....

Jag har fixat små presenter till Åsa o Emma inför båtresan oxå....Ngt väldigt enkelt men de blev väldigt gulligt tyckte jag....Kom dock på att jag måste fixa en till mig oxå så de kan bli liksom lite lika....Hade tänkt lägga upp en bild här i bloggen på vad det är men då kom jag ju på att båda dom läser ju här o då gick de ju inte.....Ibland så tänker man inte längre än näsan e lång tror jag....O sen så har jag ju inte hittat laddaren till batterierna ännu så jag har ingen kamera o ta kort med iaf....Måste verkligen ta o leta reda på den så jag kan lösa den biten med o ta kort igen....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0