Mitt i natten...

Klockan har passerat tolv slaget o det är 25 min kvar tills klockan slår 1:00 o här sitter jag framför min lilla svarta älskling o umgås med den.....Började dagen vid 10 snåret då jag klev upp o gick ut med hundarna i strålande solsken o blå himmel så himla vackert de var...O så kom jag på att sportlovet här uppe har ju börjat nu o alla Sthlmare vänder hemåt idag o då brukar ju solen komma fram o lysa på oss....O jag tycker gott att det är dags att solen börjar o visa sig nu så man kan få värma sin frusna kropp lite nu....Igår kväll så satt ju jag i soffan o frös så jag skakade även fast jag hade täcke på mig o elementet på max....Trodde ju med stor säkerhet att jag skulle va dålig idag o inte ta mig ur sängen men så va inte alls fallet, mådde riktigt bra förutom lite halsont....Åkte in mot centrum vid 13 o skulle in o låsa upp min telefon så jag kunde börja o använda mitt halebop kort istället....Nu så funkar telefonen som den ska o det känns riktigt bra, tog väl ca 5 min o jag blev 300 kr fattigare men det var de värt.....Sen så vandrade jag ner på Lindex o köpte en tunika/klänning som jag ville ha o lyxade till med ny mascara oxå o tog ett helt nytt märke som lovade maximal volym o böjning av fransarna....Jag måste nämligen ha dom riktigt böjda för annars så tar dom i glasögonen då dom e målade för dom e lite väl långa....Får väl hoppas att den håller de den lovar så att jag blir nöjd för en gångs skull, har provat en massa olika men inte fått de resultat jag vill ha....Sen så har jag ju oxå bokat tid för nagelförlängning o den kommer att ske på måndag kl 15:15 på H & N Design har bara hört gott om dom o jag ville ju ha de gjort tills på torsdag o månd va den dagen då de funkade så då tog jag på första bästa stället.....Ska se de som en present åt mig sj får väl bli en lite försenad namnsdags present eftersom jag har haft namnsdag idag =).....Ska ta kort på före och efter så ni får se om de syns ngn skillnad sen....För jag har slagit till o köpte en ny batteriladdare idag så jag kan få liv i min kamera igen så nu lär väl den gamla trilla fram ur sin gömma oxå....Men jag har ju verkligen letat överallt efter den så jag vet inte vart jag kan ha lagt den heller så då köpte jag en ny istället så slipper jag reta upp mig mer på de....

Kvällen har jag tillbringat med min kära Maria o hennes lilla familj fick jättegod mat o har haft en sån himla trevlig kväll o jag känner verkligen att det är ju sånt som jag ska göra om helgerna istället för att sitta hemma för mig sj....Har fått gosa en massa med Thilja oxå o det är ju så himla trevligt de med....Vilgot va i fjällen på lite egen semester med sin momma o moffa så han får jag åka dit o krama på en annan gång....Jag kom dit vid 17 ungefär o kom hem för ca 30 min sen så det blev verkligen en helkväll hemma hos dom....

Imorgon så bär de av till Malin om inget annat oförutsett händer men de tror jag väl ändå inte....Ska ringa henne imorgon innan jag åker så det fortfarande funkar att jag kommer dit en sväng....Kan ju hoppas på finväder oxå så kanske de kan bli en promenad o en massa surr med henne oxå....O skulle de inte bli promenad så brukar vi kunna surra på ganska så bra iaf....

Nu ska jag ta o fundera på om sängen är bättre än soffan.....

Natti natti....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Anna

Håller med! Hur många mascaror har man inte testat?! Jag har inte hittat nån favvo ännu. Vad köpte du? Verkar den bra..? kram & grattis på namnsdagen en dag för sent

2009-03-01 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0