Mitt liv...

Har just vart ute med hundarna för sista gången o sitter nu o kollar på fortsättningen av kvällens Beck avsnitt som går på TV4.....O det är alltid lika bra som vanligt må jag säga....Ska väl snart försöka mig på att platta håret oxå så jag slipper göra de imorgon istället, ligger mkt hellre 5 min extra i sängen imorgon bitti....Förra måndagen så tog jag mig dock upp riktigt tidigt o vem vet de kanske går lika lätt o kliva upp imorgon om jag har tur....Annars så brukar jag vara riktigt seg på måndag mornarna o ligga in i de längsta....

Imorgon så ska jag iväg o väga mig oxå på VV, har ju inte blivit vägning nu på ngn vecka så de ska bli skoj o se hur mkt eller lite som försvunnit under den tiden.....Ska jag gå lite efter vågen här hemma så kommer jag att bli ganska så nöjd imorgon iaf....Får se om jag får med mig sällskapet mitt oxå i form av Malin eller om hon inte har möjlighet o följa med....Men de får jag kolla imorgon för nu är de ju alldeles för sent för o höra av sig till henne.....

Nehe dags o platta håret nu....Återkommer o säger natti natti lite senare....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0