Mitt liv...

Idag så har jag jobbat igen precis som vanligt...Efter jobbet så var jag tvungen att åka in en snabbis mot stan för o shoppa lite.....Shoppade endel till vovvarna oxå för Rasmus behöver byta foder pga att han behöver gå ner lite i vikt så jag fick tipset om att ta ett foder för äldre hundar så nu kanske jag får erkänna att han är lite tll åren....Mio får fortsätta på de foder som han har nu så de känns ju bra iaf....Shoppade även en flaska schampo till dom för de behövdes de oxå o sen så fick dom lite gott o tugga på oxå.....Handlade lite åt mig sj oxå men de va mest sånt som va nödvändigt o inte alls ngt som va så himla skoj faktiskt....

Fick en försändelse från Ellos idag oxå med nästan allt av de jag beställde....En sak som dock inte kom är min fina klänning o paniken växer sig så smått inom mig för den kommer nämligen inte o komma förrens efter den 25 feb o då e de osäkert om jag hinner få den tills jag ska ut o åka båt.....Blir så himla less om de blir så för då jag beställde den så stod de att den fanns hemma o skulle skicka på en gång men så blev inte fallet tyvärr.....Så nu ligger mitt hopp i att klänningen hinner komma till mig innan jag har packat väskan o åkt.....Har en back-up plan iaf så de känns lite lugnare, jag ska nämligen få en makeover på båten så de blir säkert jättebra i vilket fall som helst.....=)

*puss o kram*




Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0