Natten...

Nu har klockan passerat 00:00 o jag ska snart ner i sängen o sova e tanken iaf....Har vart ute med hundarna så dom ligger redan i sängen o sover så gott så....Dom vet precis då man vart ute för sista gången för då är de full fart mot sovrummet o sängen....Rasmus på sin kudde o Mio på mitt täcke precis som de ska va.....

Tycker det är riktigt skönt o vara uppe ganska så länge på fredagar för då känns helgen faktiskt lite längre o man kan njuta lite extra av att vara ledig.....Har ju helt glömt bort o säga att jag faktiskt vart iväg o tittat på Mios små valpar idag o dom va så himla söta så....Men hade ingen kamera med mig eftersom jag åkte dit direkt efter stan....Ska åka dit ngt mer ganska snart o då ska jag ha med mig kameran istället så jag kan ta ngt bildbevis....Men de e ju först nu som dom börjar bli riktigt söta o rör på sig mer o har öppnat ögon o öron....Två st försökte busa idag med efter ca 2 min så va dom helt utmattade så då somnade dom istället....

Eftersom all min underbara älskade musik försvann då jag ominstallerade datorn så har jag nu lagt över de jag hade på olika skivor....Nackdelen e dock att nu heter ju alla låtarna spår1, spår2 osv så de va inte så himla bra tyckte jag....Men det är ändå en massa som fattas mig o som jag verkligen saknat....Hade ju ändå nästan 1000 låtar på datorn som jag samlat på mig på olika sätt o alla låtarna hade ju ngn betydelse för mig faktiskt så de e klart jag saknar dom....Saknar oxå alla bilderna som jag inte kunde spara men ska ha med mig kameran på alla roligheter jag kan tänka mig så jag kan fylla på förrådet igen....O nästa fotoprojekt blir ju Båtresan i mars o där kan jag nog lyckas ta en hel del med bilder till en ny samling kan jag tro....Sitter just nu o lyssnar o kollar på VH1 på tv:n o det spelas verkligen en salig blandning där om nätterna kan jag meddela men oxå en hel del mkt bra....Många gammla godingar o sen oxå en massa nyheter som oxå funkar väldigt bra såhär mitt i natten....

Jag kan meddela att jag e fortsatt lika glad men tar inte ut ngt i förskott.....Jag ska dock slå Maria en signal nu i helgen o berätta allt för henne för hon är ju min närmsta vän här hemma....Har bara inte hunnit med o ringa under veckan för jag har vart så himla trött men nu i helgen så ska jag lyckas...Nu ska jag dock avsluta allt på datorn o sen krypa ner i sängen o sussa tills imorgon....

*puss o kram*




*min ringsignal*

Takida - Score

Skriv något till mig
Postat av: Anna

Låter spännande! Hoppas det fortsätter bra för dig!

2009-02-14 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0