Natti natti...

Nu så strular blogg.se lite med mig så jag får väl se om detta inlägget ens kommer fram eller om de försvinner ut i cyber rymden....Blir ett kort inlägg bara så jag får säga Go natt o sen krypa ner under täcket o sussa...Imorgon så ska jag ha min andra ljusvisning o den sker hemma hos en kollega på mitt jobb så de hoppas jag blir bra....Sen så längtar jag tills på torsdag då jag får sätta mig i stolen hos min frisör o fixa till frisyren lite så jag är redo för båtresan sen i mars...Bara klänningen vill dimpa ner i min brevlåda oxå så blir jag så mkt gladare....

Nej nu så har jag ingen större anledning till o sitta kvar här längre då mitt sällskap för kvällen har avlägsnat sig från msn...Så då vandrar jag in mot sängen istället för hundarna har jag redan varit ute med så den biten är redan avklarad som tur e....



Underbar natt musik....Me looooove....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0