Natti natti...

Okej nu så har ju kvällen börjat att lida mot sitt slut o snart så är natten här o just nu så tycker väl jag att det är en ganska bra tidpunkt att gå o lägga sig i sängen o sova istället....Så just nu så kämpar jag med att försöka slita mig ifrån datorn så att jag kan göra just de....Men de är ju så himla svårt o göra de just nu då jag mkt hellre vill sitta här även fast skallen e helt tom o egentligen inte funkar som den ska....Nej det är väl bara att inse att om jag ska orka upp o jobba imorgon så är de bättre om jag kryper ner under täcket o sover en sväng....Tur att det är fredag imorgon iaf o att jag har två sovmornar o se fram emot sen....Ska verkligen få ut de bästa av dom o sova ut så mkt jag bara kan....

Natti natti o sov gott.....Det vet jag att jag kommer att göra iaf.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0