Nydsuchad...

Ja en dusch senare så känner man sig som en ny människa, insmord med en helt underbar bodylotion oxå som är min goda kollega Petras favorit oxå....Hon som fick mig till att köpa den då vi va på promenad till apoteket tillsammans i veckan....Man blir verkligen sådär mjuk o len precis som en bodylotion ska göra att man blir....O den är värd varenda krona som den kostar....


*Flaskan är ljusrosa men ser mer beige ut på bilden*

Var faktiskt skönt o få komma iväg o träna vovvarna oxå en sväng förut men Rasmus tyckte de va lite för kallt så han va inte så road av de hela men Mio sprang på som vanligt o tyckte de va skoj....Men han har en tendens till att ha lite för bråttom ibland o springer förbi hindrena istället....

Resten av kvällen kommer att gå åt till att sitta i soffan o om ngn timme eller så ska jag hänga en maskin med tvätt som jag satte igång för en stund sen....Får väl blippa runt på tv:n o se om de finns ngt sevärt där eller om jag ska ta o kolla på en film som ligger här hemma som de e dags att jag ser.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0