Onsdag....

Idag så är jag fruktansvärt trött o min skalle mår inte riktigt som den borde tycker jag.....Tror att det är alldeles för mkt som snurrar runt där uppe just nu plus att jag har ett jobb som kan vara ganska så intensivt vissa ggr....Hann surra av mig lite med lillasyster igår kväll innan jag la mig o mitt fel just nu är att jag tänker alldeles för mkt på de som händer....Jag måste lära mig att låta saker o ting bara få vara o så får jag ta de som de blir....Men då jag blir rädd så stänger jag mkt hellre av allt o så blir de taggarna utåt för att jag måste försöka skydda mig sj så gott de går.....Har gått på så himla många nitar o man orkar inte hur mkt som helst.....Mitt hjärta är redan lagat med Karlssons klister så många ggr att det nu börjar bli svårt att få ihop helt enkelt....Senaste gången jag fick laga de va i november o de gjorde så himla ont då o den gången så lovade jag mig sj att inte öppna mitt hjärta för ngn förrens jag hade återhämtat mig helt.....O jag har inte riktigt återhämtat mig från det ännu för den personen kommer upp i tankarna lite nu o då o ibland så skulle jag så himla gärna vilja skicka ett sms bara för att....Nummret ligger kvar i min mobil o kommer nog att göra de tills jag är fullt redo att göra mig av med de....Det är väl kanske helt fel att man spar på såna saker men jag vill väl på ngt sätt har kvar ngt spår av den personen oxå...O då jag känner att jag vill ta bort nummret så kommer jag såklart att göra de men än så länge så får de ligga kvar på sin plats i mobilen....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0