Sängen väntar...

Mmmm så e de faktiskt o mitt onda blir inte bättre direkt utan nästan värre.....Man känner sig ju som en gammal tant på 80 med nya krämpor varje dag.....Det kanske är en försmak på vad som komma skall eller så håller de på o gå utför redan nu o de finns ingen återvändo....Jag hoppas ju dock på de första för de känns ju som om att man iaf har några år kvar att leva.....

Men o sitta här i soffan rätt upp o ner eller ens o halvligga som jag oxå provat, då inte de funkar så får jag väl helt enkelt lägga mig i sängen o hoppas på att de kan ta bort de onda lite granna så jag får sova iaf....Lämnar lite natta musik så alla ni andra kan sova gott.....

*puss o kram*



Sonja Alden - Du får inte

Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Hallå missade du delen om att du vann äran eller. Eller du kanske vill att jag ska ge äran till dig...Så här får du äran då. Varsågod=). Puss

2009-02-25 @ 15:57:17
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0