Shopping...

Nu e jag tillbaka från shoppingen o jag handlade lite småsaker mest de som hamnade i min kasse var detta......Rengörningsspray (mot Mios små misstag han envisas med ännu), låsspray, fusk Foppa tofflor till jobbet, 0,5 l coca-cola (va säkert +30 grader inne på affären), 2 st chokladbitar, en liten påse chips (ja man får äta sånt även om man viktväktar), ett anteckningsblock och 2 pack små fina dekorations blommor.....Allt detta gick på fjuttiga 111kr o de låga priset beror på att jag har handlat på Dollarstore, jag formligen älskar den affären för dom har verkligen allt o till ett billigt pris....Jag skulle handla gardinstång oxå men då de inte fanns såna som man hänger fast själva gardinen i så fick de vänta tills nästa gång.....Men kollade priset iaf o en gardinstång gick lös på 50 kr så det blir ju inget större hål i plånboken då jag ska köpa en sån sen.....

Är alltid trevligt o få komma iväg o göra ngt annat en söndag så de va trevligt o strosa runt där med storasyster en sväng o kolla runt på alla sakerna för de finns verkligen gott om saker där vill jag säga.....Har redan använt mig av en förpackning av blommorna o ni ska få se vart dom hamnade, de blev riktigt bra om jag får säga de sj.....



*Spegeln i badrummet före*



*Spegeln i badrummet efter*



*Närbild på blommorna*

Ja lite skillnad blev de iaf kan jag tycka.....O mitt badrum har jag pysslat med ganska länge o snart så är jag nöjd med hur det ser ut.....Det jag verkligen vill byta nu är duschdraperiet o jag vet precis hur de ska se ut de gäller bara att jag hittar de först.....

Nu ska jag pyssla vidare här hemma o se om de blir ngn middag fast just nu lutar det åt smörgåsar bara eftersom jag kom hem så pass sent från shoppingen.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0