Sjunker...

Hhhhmmm e de jag som sjunker kanske.....Eller e de ngt annat som sjunker.....Just nu så är de mitt antal läsare på bloggen som sjunker men de lär väl säkert bero på att jag inte haft tid till att blogga så ofta den senaste tiden.....Sen så kan de ju bero på att jag kanske skrämmer iväg läsare med de jag skriver oxå vem vet....Men om så är fallet så får jag väl vara glad för dom som är inne o läser iaf då.....För ngn finns de ju där även om de inte syns i kommentarerna.....

Har inte blitt ngn ny soffa ännu men den är på g ska fixa de på måndag för imorgon hinner jag inte med de alls....Ska ut med After work med jobbet imorgon o de ska bli så skönt o bara få sitta ner o ha trevligt med mina trevliga kollegor på min lilla avdelning....Följer även med ett lyckopiller från en annan avdelningen så kvällen kommer att bli mkt lyckad....Kommer jag ihåg kameran så ska jag föreviga kvällen med några bilder som jag kan visa upp här i bloggen sen....Blir dock en lugn tillställning med god mat o lite gott o dricka o inte alltför sent, så vem vet jag kanske orkar fixa soffan på lördag oxå....=)....Snälla pappa ställer säkert upp o skjutsar in mig på stan....

Har inget vettig o skriva ikväll för jag mår inte tipp topp idag.....Skulle just nu önska att jag hade ngns varma famn att krypa in i o bara försvinna bort o inte behöva oroa mig över ngt annat alls.....Ngn som håller om o säger att allt kommer att ordna sig, ngn som finns där bara för mig o tycker om mig för den jag är....Ibland kan jag träffa på denna ngn i drömmarnas värld men de vore mkt trevligare o träffa den på riktigt istället....

Natti natti o sov gott....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Anna

Jag är iaf inte bortskrämd! =)

2009-02-06 @ 13:56:40
URL: http://utanspaningingenaning.blogg.se/
Postat av: marlen

Jag är tillbaka nu efter nån veckas frånvaro:)För nu e ja friskare;) kramaaar

2009-02-07 @ 12:51:52
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0