Snabb inlägg...

Helvetes jävla skit säger jag bara.....Sen så vet jag inte om jag ska skriva så himla mkt mer.....Men nu så är de nog dags o stänga av sina känslor igen o gå tillbaka till samma gamla mönster som förut så jag överlever istället.....Vill ju inte att mina känslor ska göra såhär mot mig jag blir ju så himla osäker på allt då o jag vill mkt hellre isolera mig o sen inte släppa in ngn annan på livet....Då jag gör de så blir jag så himla osäker på allt o jag går alltid på samma nitar hela tiden....Så nu är känslorna härmed avstängda o så får vi se om jag lyckas eller orkar sätta igång dom igen ngn gång....Risken finns att jag stänger av helt nu oxå bara för att jag själv ska överleva....

Nej nu så måste jag ner i sängen iaf.....Blir inte bättre av att sitta här o vela mig genom natten heller.....Bättre om jag går o lägger huvudet på kudden o försöka o sova istället....



Evanescense - My immortal

*My feelings*

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0