Söndag...

Sista dagen på veckan o sista sovmorgonen tills de kommer en ny helg o man får sova igen.....Men jag har ju verkligen sovit nu inatt o sov alldeles för länge så jag vaknade såklart upp med hvuvudvärk....Blir alltid så då jag sover för länge men jag har tagit tabletter så jag hoppas att den snart ger med sig så att jag kan börja ta itu med vovvarna.....Ska denna gången klippa ner dom lite innan jag duschar dom för att se om föningen går fortare då, o eftersom jag iaf ska klippa ner dom så gör de ju inte ngt om jag försöker med detta idag....

Nu ska jag vila huvudet lite o sen dra igång med dusch o klipp av vovvarna.....

*puss o kram*



*Lite lurviga där men snart mer kortklippta*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0