Sussa sängen...

Nu ska jag ner i sängen o sova e tanken.....Har sagt gonatt till den jag verkligen ville så nu kan jag sova gott inatt oxå....Bara o vänta tills morgonen kommer så man får höra från honom igen....Ja jag kan väl säga så mkt som så att de finns en han som gör mig glad om dagarna men mer än så vet jag inte om jag vill säga än....Så rädd för att ta ut ngt i förskott o så blir de pannkaka av allt då vi ska ses, ja för vi har inte setts ännu så de finns en viss oro i luften hos mig iaf....Försöker o inte tänka på denna oro allt för mkt utan bara låta saker o ting gå som de ska o sen se vad som händer då vi träffas....Ser mkt fram emot o träffa honom iaf så just nu känns allt bara bra men mer än bra vet jag inte om jag törs tillåta mig o känna....

Lämnar er med lite natt musik som är så himla underbart bra.....Så kryper jag ner under täcket o drömmer mig bort....
Natti natti till er alla där ute....



Eva Cassidy - Fields of gold

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0