Tisdag 3 februari...

Tisdag o jag har avklarat ännu ett pass i simbassängen o nu så börjar man känna att man kan ta i mkt mer o få ut ngt av det hela...Fast vissa övningar har jag så himla svårt med o att kunna hålla koll på allt i vattnet är inte de lättaste alla ggr, men man gör så gott man kan iaf....

Mitt illamående är mkt bättre idag o jag har kunnat äta som vanligt igen så det var nog bara en släng av vanligt illamående som tur va....Dom tabletterna som jag köpte på apoteket hjälpte som de verkar så nu ska jag ta dom regelbundet i en vecka så borde allt va som de ska sen....Är fortfarande ruggigt kallt ute o man får klä på sig väldigt mkt så man inte behöver frysa då man är ute o rör sig....Skulle ju ha haft min första ljusvisning imorgon men då hon inte fått tag i folk så ställde vi in de o ska boka in ett nytt datum....Så min första visning blir hemma hos mamma på söndag istället o de känns bra de oxå.....

Idag så har jag fått en Bloggutmärkelse av Malin som jag ska försöka mig på.....Den går ut på att man ska lista fem saker man inte kan klara sig utan o sen skicka den vidare till 5 bloggvänner....So here we go...

1. Min familj ( Betyder så mkt för mig)
2. Mina vovvar (Dom är mitt allt)
3. Mina vänner (De bästa jag har)
4. Min dator (Ja de e sant, tycker om min svarta älskling)
5. Min bil (Beroende av bil här uppe)

Skickar vidare Bloggutmärkelsen till: Åsa, Emma, Maria, Anna och Marlen....

Känns som om att jag hade ngt viktigt att blogga om då jag satte mig här men de verkar som om att det är bortblåst....Så jag får nog ta o vända mot sängen istället, ska bara kolla på såpan med Victoria Silvstedt.....Ja de kanske verkar konstigt o kolla på de men man får faktiskt le ganska många ggr åt hennes små kommentarer, o sen så får man ju faktiskt se att hon verkar ju va som alla oss andra oxå.....Så de blir de i 30 min o sen sängen....

Natti natti....

*puss o kram*



*Vattengymnastik*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0