Tisdag....=)

Idag så vaknade jag inte fullt så glad men den har slutat lite bättre så jag hoppas jag kan få somna med ett leende på läpparna ikväll istället....Hade ju dyrt o heligt lovat mig o inte tänka för mkt o inte låta mig få känna ngt heller men attans så fel jag hade, de gick ju inte alls som jag hade tänkt att de skulle gå....

Idag så fick jag hoppa in o stänga extra så dagen blev en timma längre än vad den brukar va på tisdagar....Men klart man ställer upp då de strular på jobbet o jag har även stängning imorgon så de blir lite sovmorgon då oxå....O igår då jag va iväg på min jobbföreläsning så slog de mig helt plötsligt att varför jag ska sluta jobba med ngt som jag tycker är så himla roligt o som jag trivs med så himla mkt....Så nu ligger alla mina tankar i att jag ska fortsätta jobba med detta ett tag till o detta innebär då att jag även ska plugga vidare till hösten som planerat men jag ska bli förskolelärare istället....Så nu ska jag kolla va jag saknar o sen fixa de o söka in till hösten, tanken är att jag ska läsa på distans via Härnösand så att jag kan bo kvar här hemma iaf....Har ju velat länge o väl hit o dit om vad jag ska ta o pyssla med i framtiden o jag vill ju inte släppa barn o på en förskola så får man ju jobba med friska o glada barn så det är ju en liten skillnad mot sjukhus....

Nehe nu så tror jag misann att sängen står o väntar på mig o vill att jag ska göra den sällskap.....O min lilla mobil ska få följa med mig till sängen så jag kan säga gonatt till ngn annan oxå.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0