Torsdag...

Jag är tillbaka på banan igen o nu lever jag mitt liv så som jag vill leva de ska inte låta små saker få påverka min vardag....Jag ska återta kontrollen över mitt liv så att jag mår bra o det är ju de som är de viktigaste....Nu SKA jag verkligen bara låta saker o ting få hända ska inte lägga ner så mkt tanke på saker o ting....Det är då jag börjar o tänker som saker o ting blir så himla fel o jag överanalyserar allting....

Nu ska jag återigen börja att se fram emot o ladda inför båtresan med Åsa o Emma o allt som händer där utöver är bara en bonus så som jag ser det just nu....Jag vet iaf att jag kommer att ha de jätteroligt med mitt resesällskap o det är de som räknas mest av allt....

Har haft en jättetrevlig dag tillsammans med Marlen idag o vi började med en liten promenad ner mot isen tog en sväng ute på den oxå bland allt annat folk.....Sen så bjöd hon på en jättegod kyckling gryta med ris o grönsallad till åt så jag blev proppmätt o de va så himla trevligt att få middagssällskap oxå.....Hoppas vi kan ses eller höras via telefonen snart igen så de inte blir så länge till nästa gång.....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Det får inte dröja länge tills nästa gång:) Hade jätte trevligt igår:D stor kram!

2009-02-20 @ 11:15:30
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0