Torsdag kväll/natt...

Har helt enkelt inte hunnit med ngt bloggande idag förren nu så jag slänger in ett litet inlägg så får vi se hur långt de blir då jag e klar....Började idag kl 6:00 o va på jobbet i tid utan några större problem förutom att jag var grymt trött då klockan ringde imorse....Jag jobbade till 13 då jag klev ur barngruppen o gick då ner i fick lite annat gjort på min planering....Sen så var de möte mellan 16:30-20:00 men de gick bra men nu känns de att man vart uppe sen tidigt imorse....O jag borde ju såklart som vanligt redan sova nu men har inte riktigt hunnit med o lägga mig än men är snart påväg mot sängen för min skönhetssömn....Har avslutat ett telefonsamtal ganska nyligt oxå med han som får mig att må bra så de känns bra o jag kan somna gott sen då jag lägger ner huvudet på kudden....

Imorgon så har jag en stängningstid på schemat så de innebär lång eftermiddag men de brukar gå väldigt bra o jag hoppas att vädret tillåter att jag kan gå ut sista timmen för då går tiden lite fortare iaf.....Sen så kommer resten av fredagskvällen o tillbringas i soffan vilket jag tycker att jag verkligen är värd efter denna veckan....Ska ha sovmorgon både lörd o sönd som jag nämnt förut men måste åka in mot stans centrum på lörd för att låsa upp min mobil.....Jag som vart duktig o skaffat halebop nu så jag ringer o smsar billigare men så visade de sig att telefonen är låst o de funkar inte....Så nu får jag väl öppna plånboken o fixa de inne på Telia butiken istället....

Nu blir de till o vända mot sängen o sussa så jag orkar upp imorgon....Hade faktiskt tänkt försöka mig på o lägga på lite ansikte imorgon oxå eftersom jag börjar så pass sent som 9:30....Kan ju chocka dom på jobbet lite iaf o göra de för annars så sminkar jag mig inte alltför ofta....Men tycker det är roligt o göra de då jag ska ut på galej iaf o en fredag på jobbet så kan jag bju på de oxå.....

Natti natti o sov gott.....

*puss o kram*



*Mio o Rasmus, mattes sötnosar*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0