Torsdag...

Nu så är jag nyfriserad o nyfärgad så jag ska väl göra mig till o knäppa ngt nytt kort hit till bloggen oxå inom kort, men än så länge så får den gamla bilden räcka...O jag är precis lika nöjd nu som jag alltid blir är så himla skönt att ha hittat en frisör som gång efter gång vet precis hur jag vill ha de....O hon är så himla trevlig oxå o det är så lättsamt o prata med henne....Är väl kanske därför som jag litar så pass mkt på henne o låter hon få göra precis som hon vill med mitt hår...

De känns just nu att jag inte fick så mkt sömn som jag behövde inatt för just nu så kämpar jag tappert med att hålla ögonen öppna o inte somna här framför tv:n.....Sover alltid dåligt då jag ska öppna med rädsla för att försova mig så jag sover typ med ena ögat öppet....O eftersom jag va iväg o klippte mig efter jobbet så blev de alldeles för sent för en power nap i soffan....Så nu är de bara till o hålla sig vaken tills klockan blir läggdags o jag får sussa på kudden....Men ska hålla mig vaken ett tag till iaf....

Nu blir de lite tv iaf....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0