Träna vovvar...

Ska snart iväg o träna vovvarna e tanken blir lite agility med Mio iaf får väl se om Rasmus ens e så himla intresserad av o träna då det är en massa snö på plan....Mio bryr sig ju inte så mkt om snön så för hans del så gör de nog inte så mkt, så länge de inte e så mkt att han måste skutta fram hela tiden o nästan drunknar i snön....Skulle oxå få middag hos mamma o pappa idag o de tackar jag absolut inte nej till för det innebär ju att jag slipper äta sj o i första hand att jag slipper laga maten sj....Jag hade först tänkt o skämma bort mig o äta såkallad snabbmat men nu slipper jag ju de oxå som tur e....Innebär ju att jag ska spara på min kronor ett tag till o pengarna kommer ju att behövas då jag ska ut o åka båt för jag vill inte snåla då jag ska dit utan kunna unna mig att ha de roligt istället....

Nej nu så ska jag klä mig o snart vandra iväg med hundarna så jag inte kommer försent.....Lägger in en väldans söt bild på min lilla Mio, en bild som min kära vän Marlen tog då vi va ute på promenad.....O hon ska oxå försöka sig på att måla av Mio på tavla o oxå sätta in Rasmus på samma bild....Ser verkligen fram emot resultaten på den tavlan som sen kommer att hänga här hemma hos mig....=)



*sötaste Mio*

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0