Trött så trött...

Ja uscha så trött jag blev då jag kom hem nu ikväll.....Jobbade först mellan 9-17:45 o sen iväg o hade en ljusvisning nu ikväll....Den gick bra men de kom lite med folk men jag fick ju träna på de jag behövde iaf så de va väldigt bra....O sen då jag kom hem så bänkade jag mig framför tv:n för jag skulle ju kolla på lillasyster o hennes sambo för dom skulle ju vara med där ikväll.....Men dom dök inte upp en enda gång faktiskt så jag blidde lite snopen över de....O dom hade inte heller fått ngt meddelande om att dom inte skulle va med.....Så nu lär man väl ska behöva gå o vänta i en vecka till innan man kanske får se dom på tv, för dom kan väl inte göra ett reportage o sen strunta i att visa de....

Alldeles snart så ska jag krypa ner i sängen o sova för imorgon så ringer klockan sådär jobbigt tidigt vilket innebär att jag ska öppna o ta emot alla med ett strålande leende....Men konstigt nog så är man ju sådär strålande glad då första barnet kliver innanför dörren vid 6:15.....Man vaknar till på ett annat sätt bara man kliver innanför dörren på jobbet o då tar man ju på sig rollen som den pigga personen som bara älskar att vara på jobbet så tidigt.....Fast då klockan ringer så är jag inte alls den personen o just då så skulle man ha haft ngn som hjälpte till o drog en ur sängen.....Fast de e kanske bra oxå att de inte ligger ngn annan i sängen just då för då hade man kanske inte alls tagit sig ur sängen utan hade säkert mkt hellre legat kvar där....

Hhhhmmmm jag skulle egentligen vilja skriva en sak som gör mig väldigt glad just nu men då känns de som om att jag på ngt sätt för otur över de så jag håller mig till o bara vara glad för min egen del istället....Ngn gång framöver så kanske jag lägger ut de i bloggen eller så kanske jag inte gör de heller.....Vilket som så lär de nog visa sig antar jag....Men just nu så är jag nöjd över att få vara glad iaf o då är de just de som räknas....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Maria

Hmm nu vart jag nyfiken vad det är som gör dig glad...jag är glad att det är något som gör dig extra glad iaf :D

Jag utmanar dig..läs min blogg

2009-02-11 @ 22:59:41
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0