Utmaning...

Har fått en utmaning av Maria som jag nu ska ta itu med....Men eftersom att jag nyligt ominstallerat min dator så försvann alla mina underbara bilder så jag har inte hunnit få upp så många nya men ska väl lyckas iaf....Utmaningen går ut på att man ska leta upp det sjätte albumet under Mina bilder o sen ta bild nummer 6 och skriva om den....So here we go....



Detta är min bild nummer 6, tror nästan att det är samma som jag redan visat i bloggen men den får väl hänga med en gång till då.....Denna bilden säger inte mig så himla mkt mer än att jag blev väldigt nöjd med resultatet o min lilla spegel fick sig ett riktigt lyft....

Nu ska jag utmana 6 nya som ska göra detsamma, alltså leta i sina bilder o skriva lite om bild nummer 6....

Jag utmanar: Åsa, Marlen, Emma, Honey, Anna o Elina ......

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0