Utmaning nummer 1....

Fått en umtaning av Malin o svaren på den kommer här....

Två saker som skrämmer dig: Att ngt ska hända min familj/släkt o hundar och att jag ska bli överfallen

Två saker du har på dig just nu:
Tunika och leggings

Två av dina favoritlåtar just nu:
Alesha Dixon - The boy does nothing och Allt med TAKIDA

Två saker du vill ha i ett förhållande:
Ärlighet och Kärlek

Två sanningar:
Jag sover i trosor och jag är lite betuttad i ngn

Två saker du attraheras av:
Personlighet o fina ögon

Två av dina hobbies:
Mina hundar o mina vänner (dom e faktiskt min hobby)

Två saker du verkligen vill ha:
Ny bil och mycket pengar

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
Att jag ibland drar vita små lögner och att jag är rädd för att dö

Två saker du tänker på just nu:
På en viss ngn och på att sova

Två saker du börjar må illa av:
Alla orättvisor i världen o då andra kräks

Jag utmanar härmed.....Emma...Åsa...Jenny...Maria

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0