Utmaning nummer 2...

Nästa utmaning kommer från Åsa.....Den känns lite jobbigare för den va så låååååång.....

Så fort du läst det här, är DU UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor.

DU:

1. Hur lång är du?

160 cm.

2. Vad vill du bli när du blir stor?

Har just kommit på att jag ska bli förskolelärare

3. Vad pluggar du?

Inget just nu

4. Har du långt hår?

Slutar nere på halsen

5. Vilken hårfärg har du?

Mörkbrunt

6. Sminkar du dig?

Det är sällan...Gör de då jag ska iväg på ngt skoj

7. Har du haft sex senaste månaden?

Nej

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?

Svarta

9. Har du kysst någon idag?

Nepp

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop?

Ja.

2. Vem är bäst? Mamma eller pappa?

Det går ju inte att svara på.

3. Hur många syskon har du?

1 storasyster o 1 lillasyster

4. Vad var det senaste du sa till din mamma?

Äsch ta den 50-öringen du...Hej då

5. Hur många ställen har du bott på?

1 o det är där jag bor nu

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

Ingen i familjen men alla har vi väl våra bättre o sämre dagar

7. Vilken familjemedlem är snällast?

Oj, alla i närmsta familjen är ju snälla. Går inte välja.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Tränade hundarna med Jenny i söndags

KOMPISAR:

1. När var du senast med någon kompis?

I Tisdags på Ljusvisning hos Camilla

2. Vem sov du senast hos utav dina kompisar?

År o dar sen jag sov hos en kompis men de måste vara Camilla

3. Har du kysst någon kompis?

Självklart

4. Har du varit tillsammans med någon du är kompis med nu?

Nej 

5. Vem har du varit kompis med längst?

Maria är den jag umgås med mest nu o då räknas hon som den längsta

6. Vem känner dig bäst?

Maria

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?

Skulle nog mer säga att den tröjan kanske inte passade så bra istället

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?

Nej absolut inte.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar?

Ja.

2. Klä dig annorlunda?

Klär mig såsom jag vill

3. Vara dig själv?

Ja, alltid. 

4. Visa dig i bikini/badbyxor?

Ja.

5. Fisa inför din pojk/flickvän?

Hade jag ngn nu så visst skulle jag de

6. Pierca dig?

Nej tycker inte om smärta...Hålen i öronen räckte

7. Ha sex på offentlig plats?

Det vette tusan...

8. Vara omogen?

Ja jag jobbar ju på förskola de säger väl allt

9. Äta småkryp?

Nej.

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast?

Igår på möte så jag skulle hålla mig vaken

2. När var du på semester senast?

Senast i Sthlm hos Åsa

3. Vilken färg är det på din tandborste?

Den e blå tror jag...(orkar inte kolla)

4. Är ditt hår tråkigt?

Nej jag är nyfriserad så det är så bra så

5. Vem såg dig naken senast?

Konstigt nog så måste de vart ngn av hundarna då jag klev ur duschen
6. Hur ofta duschar du?
Varannan dag
7. När ska du gå och lägga dig ikväll?
Om ngn timme blir de väl kanske vid 1:00

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Emma

Men vännen, du har väl bott hemma hos dina päron oxå!? puss

2009-02-28 @ 23:26:26
URL: http://emmaarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0