VV-vägning...

Idag så tog jag mig iväg på vägningen o de har gått över förväntan vågen pekade på -2,4 kilo o de känns jättebra....Sen jag skrev in mig i januari så har jag gått ner 5,8 kilo o de känns verkligen som denna metoden är de som funkar för mig...O eftersom att mitt godissug är i princip helt borta så gör väl de sitt oxå de enda jag kan känna sug efter är dricka o får jag dricka lite sånt så brukar de oxå ge med sig ganska så fort....

Har i övrigt haft en bra dag o de har vart väldigt lungt för o vara en måndag må jag säga....Vissa måndagar brukar gå i ett rasande tempo o man hinner inte riktigt med de man ska.....Enda som känns lite fel just nu är att jag haft ont i revbenstrakten på höger sida hela dagen o de gör ont mest hela tiden....Ta ett djupt andetag är lite som ett lotteri o man kan bara hoppas på att de inte ska göra allt för ont....Vet inte vad jag kan ha gjort mig men de kanske helt enkelt e så att man börjar o få ålderskrämpor redan =).....Men jag tycker detta e en liten konstig ålderskrämpa i sådana fall om jag får säga de själv....Får väl hoppas att de gett med sig tills imorgon så jag kan andas som vanligt igen....



Alesha Dixon - The boy does nothing

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0