Äntligen fredag....

Jaaaaaaa så kom då äntligen fredag o jag ser så mkt fram emot en helgs vila med en massa sömn ska verkligen inte göra många knop denna helgen o särskilt inte eftersom min hals fortfarande värker...Den är inte alls lika dålig som igår men de gör ännu ont o jag e frusen o sitter o kurar i soffan med täcke o fleecejacka för att försöka få upp ngn värme....Än så länge så har de inte hänt så mkt med värmen men jag är hoppfull iaf eftersom täcket brukar funka då jag fryser....O e de ngt jag verkligen inte gillar så är de att frysa, man sitter ju bara o spänner sig en massa hela tiden o då får jag ont i ryggen så då är täcket en bättre lösning så jag ska slippa ryggont.....

Idag så har jag jobbat som vanligt o med 8 barn på min avdelning så har vi bara haft myspys o lite bus.....Vissa bus ska man hålla för sig sj o inom avdelningen så jag tänker inte yppa om de här i bloggen.....Kan dock berätta att det innehöll vatten iaf o sen så kan ju eran fantasi jobba på o sen om ni kan komma på vad de var....Ska dock säga att alla inblandade är vänner igen o alla som behövde veta om detta vet de, då menar jag alltså berörda föräldrar....Kan inte säga nog många ggr hur mkt jag trivs på mitt jobb o hur mkt jag tycker om dom jag jobbar med......Om allt går som de ska så ska vi ha after work ngn gång framöver men inget är bestämt ännu så vi får se när o vart de blir......Min kamera lär väl få följa med iaf så bildbevis lär ni säkert få se om jag lyckas med de.....

Nu blir de Let's dance för min del ska se om jag hittar min favorit ikväll för än så länge så har jag inte gjort de men de finns några kandidater till de iaf....Så nu gäller de att ngn av dom slår mig med häpnad ikväll så jag kan bestämma mig för vem jag ska heja lite extra på......

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Emma

Hoppas du mår bättre snart. Puss

2009-01-23 @ 20:27:55
Postat av: elina

Hittade du din favorit? Jag hejar extra på Morgan. :) Krya på dig! Kram.

2009-01-24 @ 00:14:48
URL: http://dethararelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0