Blogg, blogg, blogg....

Trivs riktigt bra här på blogg.se kan jag säga finns andra finesser än dom som fanns på nogg.se.....O till helgen så kommer bloggen att få sitt nya utseende om allt går som de ska o de ska bli så spännande att se hur de blir då lillasyster e klart med den.....Förhoppningsvis så syns den nya bloggen i början av nästa vecka.....

Ikväll så börjar den nya säsongen av Andra avenyn o de är riktigt bra tycker jag....Såg de inte till en början men sen så fastnade jag nu i höstas o har sett varje avsnitt under hösten.....Men om de riktigt lever upp till Rederiet som dom först pratade om det vet jag inte, tror inte dom har samma tittarsiffror heller.....Men jag kollar gärna på de iaf o de är skönt med lite tv avkoppling på kvällen tycker jag.....

Nej nu e jag så trött så de blir inget mer för ikväll blir snart till o gå ut med vovvarna o sen krypa ner under täcket o sussa en sväng.....Måste ju orka med ännu en stängning imorgon......

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0