Blogginlägg....

Jag har liksom inget alls för mig just nu så då tänker jag blogga istället o se vart de för mig....Men redan nu så känns de som de kommer att bli ett sånt inlägg som kommer o handla om ditten o datten o sen lite annat oxå....Just nu så vet jag inte vart jag är i livet o vart de är påväg men en sak vet jag o det är att min enorma längtan efter barn verkligen håller i sig o jag e så glad att jag har alla barnen på jobbet o ha roligt med för de dämpar ju suget lite iaf, men inte e de mkt.....För mig så är barn ngt väldigt viktigt o jag kan inte tänka mig att släppa på de heller.....På ngt sätt eller vis så ska jag se till att jag får ett eget litet barn o de räcker gott o väl med ett för då får jag väl ge de så himla mkt mer kärlek bara.....O jag e väldigt bestämd av mig så då jag väl bestämt mig för ngt så kommer det att bli så de vet jag......

Men saker o ting vad gäller barn hade ju vart så himla mkt lättare om jag hade haft ngn vid min sida som kunnat hjälpa mig med detta oxå.....O jag vill inte bara gå ut på krogen o fumla runt för o hoppas på att de ska ta med ngn där ngn gång....O de känns ju inte direkt som ngn säker lösning heller.....Jag är helt enkelt ute efter livslång kärlek som kan sluta i villa, vovve o bil, precis bil för volvo vill jag inte ha känns alldeles för svenskt för mig....Om jag får välja bil helt sj så blir de gärna en BMW då skulle jag bli riktigt glad =).....O drömmar är ju till för att uppfyllas så ngn gång så kanske jag kan få äga en sån oxå om de vill sig riktigt väl.....Sen så vill väl de flesta flickor gifta sig ngn gång oxå o visst vore de trevligt men de känns inte direkt som ngt krav eller så, får jag en ring på fingret så räcker de gott o väl....

Börjar lite smått o mentalt förbereda mig för den kommande födelsedagen oxå för den kommer ju vare sig jag vill de eller inte.....Jag tycker verkligen inte om o fylla år längre de går ju bara åt ett håll har jag kommit på nu....The big 30 kommer jag ju att isolera mig från allt o alla har ju typ haft mindre kriser varje år jag fyllt sen jag fyllde 22 o de byggs ju liksom bara på....O visst det är många som säger att man inte alls e gammal men samtidigt så e de ju den egna känslan som e jobbigast o inte vad alla andra säger runt omkring....Får väl hoppas att jag överlever denna gången oxå o de e ju ändå 3 månader kvar så jag hinner ju oroa mig lite till iaf.....

Läser typ dagligen om folk som träffat folk o blitt kära vid första ögonkastet, jag har aldrig fått känna de tror jag för de känslor jag haft vid kärlek har de ju bara blitt pannkaka av iaf så då kan man ju undra vad de verkligen va man kände.....Fast hur de känns att få sitt hjärta utslitet o trampat på det vet jag iaf, tyvärr så har väl jag gjort så mot ngn jag oxå vilket jag ångrar djupt.....Men gjort är ju gjort o man kan inte göra ngt åt de nu iaf, så då måste man kliva upp o gå vidare iaf än hur ont de kan göra......Är nog därför som jag nu ganska så fort stänger av mina känslor då de börjar bli för mkt, för de är ju då som dom här andra rädda känslorna kommer upp oxå o dom vill man ju inte känna...Så då funkar de så mkt bätre att stänga av istället o gå vidare....Men jag har ju nu kommit på att det är ganska så tråkigt att gå vidare sj varje gång oxå, hade ju vart trevligt med lite sällskap på vägen ibland oxå....Kruxet e ju bara att jag ska våga lita på ngn så pass mkt att jag kan sträcka fram handen o låta dom ta den oxå.....Just nu så orkar jag inte de är för mkt gammalt som ligger kvar som de verkar o de är ju just då som man skulle önska att ngn kunde komma o smälla en i skallen så man fick lite minnesförlust o allt som vart dåligt kunde försvinna för gott o aldrig komma tillbaka.....O visst de sägs ju att man lär sig ngt av sina misstag men jag tycker att jag lärt mig färdigt nu så jag kan få glömma allt o gå vidare istället.....

Nu ska jag dock försöka o ta mig vidare till sängen o sussa.....

*puss o kram*



* E de för mkt begärt att jag ska kunna få en sån ngn gång. Om jag får en sån då
jag fyller år så kommer jag nog inte tycka de e lika jobbigt då =).*


Skriv något till mig
Postat av: O.S

Hmm.Ja du lilla vännen.Jag har nog inte så mkt att säga ang denna bloggdel.Det jag vet bestämt är att du har mkt att tänka på och komma över.Liksom alla andra.Fast mer komplicerat tydligen.Att inte kunna lita på ngn är juh inte kul då man kanske tidigare gått på (Proppar) så att säga.Och att då kanske blanda in självförtroendet,blir då mixturen ganska så stark.Håller i alla fall med om försvenskad svenssonbil!!!Hmm.Nä Ingen volvo för familj..Huuva.Hoppas att allt löser sig för dig i alla fall.Krya på dig oxå..Lilla vännen.Cu on the messenger..

Best Regards..

//Ove

2009-01-24 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0