Dagens sista...

Detta ska bli dagens sista inlägg hade jag tänkt så då måste jag väl klämma till med ngt jättebra antar jag.....Vette tusan bara vad jag ska skriva om för att de ska va intressant nog.....Kan ju meddela för dom som är intresserade att mitt points räknande går riktigt bra o fick t.o.m points över efter dagens måltider o de känns ju väldigt bra....Känner inte sådär jättestort sug efter godis heller men visst hade de vart gott med ngt nu under helgen men de har gått kalasbra utan oxå....Sen så skulle jag behöva iväg o shoppa upp ett såkallat basförråd till skafferiet men just nu så säger plånboken ifrån o jag kan bara handla de nödvändigaste i nuläget så de blir till o tömma frysen på de som finns där istället....Har ju lite smått o gott där iaf så jag ska nog klara mig tills de blir löning utan några problem hoppas jag....Kruxet e ju bara att jag har noll koll på fetthalten i det jag har i frysen eftersom jag styckat upp de mesta i små portioner för mig så jag får gissa på de mesta men de har gått bra än så länge iaf.....=).....Kanske får ställa mig på vågen lite sen innan jag ska sova o se om de hänt ngt nu under helgen.....Fast min våg väger kanske inte lika som den på VV så de kan ju bli fel oxå......

Imorgon så är de ännu en arbetsvecka som startar dock är ju denna på 5 dagar så man lär väl vara helt slutkörd då fredag eftermiddag kommer o till på köpet så tror jag att jag stänger på fredag vilket innebär jobb till 17:45 om de vill sig riktigt väl.....Men men de lär jag väl överleva iaf för de har jag ju gjort förut o min arb tid är ju till 17:45 i vilket fall som helst.....Hade tänkt o kolla på en film till ikväll men efter den urdåliga filmen från förut så orkade jag inte kolla ngn mer film med risk för att den oxå skulle va jättedålig så då skippade jag de istället o kollar lite halv slött på tv:n.....Ska ju snart ut med dom små iaf innan jag kan krypa ner under täcket o försöka läsa ut mig bok.....Har några kapitel kvar o har massa nya böcker som väntar på hyllan så jag vill verkligen läsa klart denna.....

Nej nu tackar jag för denna dagen o återkommer imorgon med nya inlägg...

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: marlen

Nu har jag hittat hit, tog o kikade mailen so ja inte gjort på evighet tror jag! tack för igår, jag hade jätte trevligt, du är en energikick:) :) natt o kram

2009-01-11 @ 23:38:07
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0