Eftermiddag...

Nu är klockan snart 18:00 o min middag är på g.....Potatisen kokas på spisen o laxen ligger inne i ugnen o gottar till sig med lite kryddor....Attans så gott de ska bli med lax idag må jag säga de riktig vattnas i munnen på mig just nu då dofterna börjar att spridas i lägenheten.....

Har hunnit med en promenad oxå o de blev ca 30 min rask promenad vilket var väldigt skönt, dock lite kyligt om kinderna men de va skönt då man fick komma in i värmen igen.....O eftersom jag vandrade i dunjacka o täckbyxor så blev jag varm iaf o mina skor som tål -30 funkar ypperligt i kallt promenad väder.....Just en sån sko som visas här nedan är en sån som jag har....Dom kostar en slant men är verkligen värd varenda krona om man inte vill frysa om fötterna, o i mitt jobb då man står ute mkt så e dom perfekta....


Nu ska jag kolla hur middagen mår o hoppas att jag snart får sätta tänderna i den....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0