En snabbis...

Har ju alldeles glömt dagens största nyhet för jösse namn tur att lillasyster påminnde mig om det.....Idag så hade jag fått ett mail i min inkorg som va från Storsjöyrans kansli.....O där kunde dom gladeligen meddela att mina favvokillar kommer till Yran för att spela i sommar.....O det är ju såklart inga andra än TAKIDA som jag pratar om.....Sveriges bästa band enligt mig då, men jag har ju gillat dom en längre tid innan dom blev stora o kända i hela landet.....Har oxå haft lyckan att se dom live två ggr o gillar man TAKIDA så ska man verkligen göra de tycker jag.....Jag ska göra allt som står i min makt för att få stå o lyssna på dom då dom spelar på Yran sen i sommar....Får väl börja spara pengar nu så ska de nog lösa sig på ett eller annat sätt......

           

TAKIDA - Handlake village

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Emma

Jag vill INGET hellre än att se TAKIDA! Jag lyssnade ju på dem långt iannan dom blev "kända" jag oickså.... Om jag kommer upp te ösd till yran...får jag kanske gå med dej då? Kram pouss

2009-01-20 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0