..........

Nehe de blev inget kalas firande idag iaf för min syster var inge pigg o ville inte åka så då ska pappa o jag kanske åka imorgon istället, men vi får se hur de blir med den saken......Jag ska iaf ha lång sovmorgon till o börja med o de måste man då de e söndag......

Har hunnit med middag men jag orkade inte laga ngt sj så de fick bli en promenad till thaivagnen o köpa min middag där istället o jag blev mätt o nöjd iaf så nu klarar jag av kvällen.....Har oxå hunnit med o kolla på en film under tiden då jag åt, de blev filmen Good luck Chuck den va helt okej o fick att dra på smilbanden lite iaf.....Nu har jag bara en till film o se o sen så kan jag skicka in dom till Lovefilm o få nya hem i lådan.....Får väl se om jag lyckas med de imorgon eller ngt i veckan....Känns iaf bra att man kan kolla i den mån man kan o inte att man måste känna press att kolla på alla filmerna inom några få dagar....

Resten av kvällen kommer jag nog tillbringa i soffan o bara slökolla på tv o blippa lite på datorn hade jag tänkt......Egentligen så är de ju inte så långt ifrån de jag gjort idag faktiskt har inte haft ngn större ork till o göra ngt alls idag.....Borde väl ha gått med vovvarna på en långprommis men de har blåst så jäkla kallt ute så svängen vi gick då vi köpte mat fick räcka faktiskt......Kändes som man fått en total genomblåsning då så då kände jag inte för o ta ngn längre sväng....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0